cookies

söndag 24 februari 2008

lite babbel om hemlis och Me & I

Idag har jag varit på Me&I party. Köpte en t-shirt med cyklar på (makens val) och en giraffklänning. Det var en väldigt färgstarkt kollektion tycker jag men det föll mig i alla fall inte riktigt i smaken denna gången. Jag tror att jag blivit mer kräsen. Annars gillar jag Me&I´s klädkvalité som håller att använda till 2 barn minst. Så därför köper jag till stora tjejen och låter den lilla ärva efter ett tag. Än så länge säger hon ju inget om det. Man får ju inte vara dum.

Nu har jag faktiskt bestämt mig för vad jag ska ha som pysslat alster till min hemliga kompis. Jag har också bestämt mig för vad jag ska ge som personlig gåva. Det kanske följer med en och en annan bonus present också. Vad vet jag. Dessvärre har jag INGEN aning om vad jag ska köpa för tyger eller sytillbehör heller men det är ju den enklaste biten. Jag har valt att inte ha ett tema för hela paketet utan väljer att följa med vissa "delar" bara. Men jag är ju inte sämre än jag kan ändra mig under tidens gång.

Inga kommentarer: