cookies

torsdag 21 februari 2008

7 sanningar om mig själv

Har blivit utmanad av Camilla att skriva ner 7 sanningar om mig själv. Hjälp vad svårt. Jag väljer att skriva ner sånt ni kanske inte visste om mig. Jag utmanar i min tur de som vill svara.
Here we go...

* Jag har mc kort för tung motorcykel och har var med i en mc klubb under stora delen av 90-talet. Äger ingen mc idag och vill inte göra det heller.
*Jag träffade min man under dansbandsveckan på Öland. Jag och en kompis var där för att dansa i en hel vecka (bugg och foxtrot). Då fanns mannen i mitt liv där också. Det hade jag aldrig trott om nån sagt det åt mig innan jag åkte.
*Jag är lat och bekväm.
*Jag är frisör. Har inte jobbat i yrket sen 8 år tillbaka tror jag. Fick sluta pga axelbesvär.
*För tio år den svimmade jag och hamnade på ett el-element i badrummet. Brännskadades svårt på axel och arm. Tog nio operationer (varav 2 transplantationer) och några år av rehab för att bli bra. Byt ut era gamla farliga el-element. Kan hända vem som helst.
*Jag har en Mountainbike för 23.000 som jag har använt ett fåtal gånger i skogen. Har stått i några år nu.....*pinsamt*
*Är engagerad i F&S men är egentligen ingen föreningsmänniska. Hur hänger detta ihop?

Inga kommentarer: