cookies

fredag 5 augusti 2011

Saftetiketter



3 kommentarer:

hundmor sa...

Jag skulle inte tacka nej till en sådan fin flaska med så fin etikett.

Fiff sa...

Ojojoj, vilka coola etiketter! Kul med olika typsnitt också :-)
Tack snälla för din kommentar hos mig! Det var riktigt skönt att läsa det faktiskt. Fast trist ändå om du förstår vad jag menar. Jag tror att jag blev lite irriterad på mig själv efteråt, för att jag inte svarade emot mer. Jag brukar kunna vara rätt frispråkig annars. blev bara så chockad, var verkligen inte beredd. Men nästa gång! Haha! Då ska hon få ;-)
Tycker allt du skrev i din kommentar var så himla bra. Och jag tror jag snor din replik nästa gång och säg att de kan göra det själva om det inte passar!
Kram på dig

Elin sa...

Vilka jättesöta saftetiketter! Ska nog virka några liknande och ge mamma vars körsbärsträd dignar av bär, då kanske man kan få en flaska tillbaka :)