cookies

torsdag 18 augusti 2011

Blogg power - så häftigt



Tänk vilka krafter det är i bloggandet. Just i detta fall är det en kändis (http://dosfamily.com/2011/08/together-we-can-help/ ) som reagerar över världens orättvisor och andra följer med henne. Tänk vad enkelt det kan vara. Säg vad du känner och andra gör det också. Vi får kraft att göra nåt. Någon tar ett initiativ och vi hjälper till att driva det framåt. Säg inte att bloggandet är förspilld tid. Kolla vad hennes initiativ har bidragit med hittills (mer än 7300 kr än så länge och än tickar det in pengar).
Så ni som vill och kan göra mer för afrikas barn gå till hennes blogg och gör er insats där.


Min försäljning har inte gett så mkt än men viktiga 230 kr har gått vidare till Afrikas barn. Det är alltid nåt. Kolla i shopen eller skicka mig en förfrågan så ska jag se vad jag kan göra. Pippimössan i tidigare inlägg är till salu i detta syfte. Köp den och alla pengar utan portokostnaden går till Afrika. Pris: 200 kr.
Material: mjukaste merinoull och stl 45-48 cm. Kan tvättas i maskin 40 grader. Maila mig om du är intresserad. Först till kvarn. Bra present.

Inga kommentarer: