cookies

måndag 29 augusti 2011

Måste tipsa

Hörrni. Jag har lagt ut två jättefina overaller på Tradera Mololänk. Molo overallen är hur fin som helst. Jag har varit petnoga vid beskrivningen men jag lovar att den är jättefin. Här finns chansen till klipp. Jag tror att den är använd max 10 gånger och tvättad en gång. Just nu är den nytvättad såklart ;-)
Den är stor i storleken och jag sörjer att den inte passar längre. En gladoverall i vintermörkret.
Skulle kunna passa bra ihop med denna mössan. Inte mössan på bilden ovan...

3 kommentarer:

Anna sa...

wow vad fin, synd att sonen inte har mer än strl 74

Lilla NovaK sa...

Jag står i valet och kvalet att köpa en precis likdan till min son. Tvyärr har han bara stl 86 annars hade jag varit med och krigat om din!

Måste bara fråga, är den värd pengarna?! Och är den av bra kvalité?

Mvh

Jessica

CT sa...

Det är ju så underbar kvalité i deras kläder! Köpte en sparkdräkt till min systerson som han hade i ett par år, dem tänjer sig riktigt bra utan att tappa formen. Hon har även tvättat den hur många gånger som helst utan att den tappat färg. Just nu har lillebror fått tagit över den. Jag gissar på att den kommer hålla till många ungar till.. =) Ett klart prisvärt köp när det gäller det märker.