cookies

torsdag 8 november 2007

Pay it forward

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Detta är ju en kul grej. Såg det först hos Majthjo och där det redan 3 personer som svarat så jag gick vidare dit hon hittat det först och där var kvoten inte uppfylld så jag tog min chans. De tre första som svarar på detta inlägg kommer att få en trevlig överraskning nån gång under det kommande året! Men ni måste lova att göra samma sak på er blogg. Alltså är egen blogg nödvändigt.
Lycka till!!!

6 kommentarer:

Hemsytt sa...

Jag först jag först :-)

Botilda sa...

Å, jag med. Mig med. Jag också!!!

Gekko sa...

Är jag för sen??

Klockarbarn sa...

Vad kul att ni vill vara med och vansinnigt snabba var ni också på att svara. Bra gjort och kul utmaning!!!
Hemsytt, Botilda och Gekko -
är de 3 som får en överraskning av mig nån gång under kommande år. Maila mig era adresser så kommer en present på posten så småningom...min mail hittar ni under "visa hela min profil".

Gekko sa...

Kul grej ju! :-D
Vilken fin logga eller vad man skall säga du fått överst i bloggen!

Carolina sa...

Kul grej! Jag fick surfa vidare för att kunna vara med ;)