cookies

lördag 3 mars 2012

Jag behöver varor

till "Handla för livet" som vi antingen kan ha till försäljning eller auktionera ut. Är det någon som vill lämna ifrån sig nåt bidrag så är jag och Barncancerfonden tacksamma.
Jag tänker att vi kan utöka med lite pysselmaterial som tyg, pärlor och mönster (egen design) o dylikt.
Det behöver inte vara barnrelaterat och kan vara precis vad som helst som är handgjort eller kan användas för att skapa (som t ex pysselmaterial).

Till idag har vi samlat in 625 kr och jag har satt målet på 4000 så vihar en bit kvar....;-)

3 kommentarer:

himlaverket sa...

Fixar nåt som jag lägger på e:s hylla på måndag;) trevlig helg// Ulla

Marina sa...

Jag har ju glömt bort,ska se vad jag har. Vårmössa måste ju vara poppis nu.

Ingrid sa...

Hur gör man för att bidra?!