cookies

söndag 22 januari 2012

Nystart - Handla för livet går till Barncancerfonden= målet är 4000 kr (minst)

Nu har jag rensat upp i webshopen och inget finns där ännu. Det skulle vara roligt om någon skulle kunna tänka sig att bidra med att göra en bild eller logga av nåt slag att sätta på toppen på sidan (header heter det kanske). Det måste inte vara avancerat men gärna ha nåt tema som stämmer överens med idén. Man skulle kunna använda samma logga att skriva ut till sina egna alster som man skänker. Vanligt pappersark att klippa och klistra ihop till nån etikett om man vill alltså.
Nu väntar jag med spänning på om det finns köpare och skänkare därute.
Sprid detta till alla ni känner, via bloggar och facebook. Barncancerfonden är mottagaren av era pengar.

Nu önskar vi lycka till med målet att få in minst 4000 kr. Nu kör vi igen!!! Tack på förhand.

1 kommentar:

paula sa...

Jag har fått många förfrågningar från folk som vill köpa mina fleeceflätor nu så jag tänkte försöka hinna göra några och sälja dom via shopen..