cookies

måndag 16 januari 2012

Jag skrattar så jag gråter

åt barnens roliga kommentarer. Jag har under bloggens tid samlat en kategori med roliga kommentarer från barnen och händelser också för den delen. Går in där ibland och läser. Förstår idag vilken skatt det är. Så roligt att ha detta. Borde göra en bok och trycka upp till dom var och en (nån som har tips hur man kan göra?). Tänk vad roligt för dom att läsa när de blir större. De säger fortfarande mycket roliga saker men det blir inte lika ofta som jag minns att skriva upp det. Ni med små barn hemma skriv ner tokigheterna och barnens sanningar. Det är hur värdefullt som helst. Tokskoj.

Jag har också samlat på mig enkelt videomaterial på barnen (tagna med digitalkameran) och de älskar att titta på dessa små snuttar men dans och sånger och småhistorier.

Inga kommentarer: