cookies

torsdag 8 mars 2007

Åstadkommer mkt lite just nu


Har en tillfällig svacka. Ger bort garn som jag har i hyllorna för att jag inte är sugen på de garnerna längre. Blir lätt så när de blir liggande. Man hittar nya goa garner hela tiden istället - så bort med det gamla. Jag klipper lite mönster och tyger men syr inget för tillfället. Får inte en chans till en liten stund då det lönar sig att dra fram grejerna. Gud, vad jag önskar ett litet krypin...

Dessutom har mina barn också nån svacka. Sover dåligt på nätterna och allmänt störiga och bråkiga. Tänder på gång igen kanske.

Köpte en söt retroklänning på Myrorna i Falun. Trodde den skulle vara lite för liten till 6-månaders tjejen men jösses så fel jag hade. Den passar 2-åringen. Vilken blick man har för storlekar, hmpf...

3 kommentarer:

Majtjho sa...

Sååå fin klänning. Sån vill jag också ha.

Anonym sa...

Haha va lik dig hon var där :D
/paula

Klockarbarn sa...

Visst var den ett riktigt fynd för 20 spänn. Den är finare på än vad jag trodde den skulle vara. Sånt är ju alltid kul.