cookies

fredag 25 maj 2012

Idag känns det bättre

Idag känns det bättre förkylning och nysningar till trots. Barnen är glada maken är tillfreds trots dyr räkning och pågående fasadbyte och jag känner mig nöjd över att jag äntligen kommit hem efter en mastodont dag på jobbet. Nu är jag ledig några dagar och ska inte tänka på alla 8 korsetter jag ska sy på nästa torsdag.
Nu ska jag njuta av helgen och vädret och kanske prestera några sydda trosor till mina tjejer som tycker att alla trosor är "fela".
Alla nytvättade trosor är det fel på nämligen men efter en dag är de jättesköna och då vägrar de byta.  Gissa om det blir en kamp om trosbyte varje dag........
Men vad gör väl det tralla la la hum hum trall la la
Nysydda trosor kanske kan ändra på saken? Om de får välja tyger själva borde det ju vara extra bra. Det prickiga tyget nedan borde ju vara perfekt.


2 kommentarer:

carina sa...

lycka till, man får ta till de knep man kan ;-)

vart har du hittat de fina tygerna?

Klockarbarn sa...

Carina: Dom har jag köpt här hemma i lokala tygaffären http://www.tygfabriken.se/6178/