cookies

söndag 30 januari 2011

OKEJ DÅ FIRAR VI ! ! ! !

AVSLUTAD UTLOTTNING!!! Tre klänningar att välja på om man vinner min utlottning och firande av 4 års bloggning. Första bilden är framsidan på klänningarna. Andra visar baksidan på de två till vänster. Den gröna visade jag ju häromdagen så vill ni se tydligare så kika efter tidigare inlägg.
Den orange klänningen med hjärtan såg lite tafatt ut så den fick en blomma med knapp i samma tyg som kantbandet (som jag för övrigt gjort själv).

Storlek är ca 2 år.
För att ha en chans att vinna så lämnar du bara en kommentar på inlägget. Glöm inte skriva epostadress annars vet jag inte vem jag ska meddela om du vinner. Tala om vilken klänning du vill vinna.
Dragning sker den 13/2.
HEJ HOPP

28 kommentarer:

fante sa...

Jag vinner gärna den med orange hjärtan :-) Min förra present av dig (elefantmössa) användes i dag för första gången av lillasyster. Hon var såå fin :-)

(fantesyr@gmail.com)

Mirrezz sa...

åhh skulle villja vinna den orange med hjärtan!

mirrezz@gmail.com

Linnéa sa...

Grattis! - De är underbara - och jag vill givetvis vinna! :)

Kram
linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med och tävlar (har ingen tjej i ålder 2 år i släkten).

Har ändå tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/klanningar-132.html

Annelie sa...

Jag vill vinna den gröna.

fox_box005 (at) hotmail.com

Myhannas sa...

Hejsan, jag skulle vilja vinna klänningen längst till höger på första bilden till min lilla syster. Den hade passat henne så fint (:

Email: myhannas.blogg@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna vill jag ha den orange klänningen med hjärtan.

Spacegirl_@spray.se

Unknown sa...

såå fina=))
jag skulle vilja vinna den första klänningen med grön baksida=)
har länkat på min blogg http://bitskemma.blogg.se/2011/february/klanning13feb.html

lakritzflicka@hotmail.com

Anonym sa...

sååå fina klänningar. skälklpart håller jag tummar och tår för att vinna. hoppas på den fina klänningen längst till vänster till dottern :)

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lindah

Carola L sa...

Jag skulle vilja vinna den gröna :-) och jag har länkat: http://mammamuh.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-i-februari-1.html


carola(at)officefixarna.com

Fangoria sa...

Grattis till 4 års bloggande! Helt fantastiska klänningar, och jag vinner gärna en till ;o) Skulle nog välja klänningen i mitten...

sleeper81@hotmail.com

Anonym sa...

å jag vill vinna den gröna och rosa! fina allihopa!

josefin.erlingsjo@gmail.com

passar på att ge en komplimang till din inspirerande blogg!

anita sa...

fina klänningar. men om jag vann skulle jag välja den med grön baksida.
miros79[at]hotmail.com

Tjohalia sa...

Otroligt fina klänningar!
Men om jag vann så skulle jag nog välja klänningen till höger.
Mvh Marie

marie.olgarsson@telia.com

Linnéa sa...

Vilka fina klänning! Vad du gör fina saker!

Är gärna med i utlottningen.

mimelin.somnad(snabela)gmail.com

Helena sa...

Hej! Jag vill jättegärna vinna en klänning till min lilla tjej och då helst den längst till höger! / Helena med tre killar och en tjej

tusse sa...

Jag är jättegärna med! Tyckte alla var fina men fastnade lite mer för den orange i mitten på första bilden! Men om jag skulle vinna skulle deet inte spela ngn rol!

http://tussexx.blogg.se/2011/february/klanningar-132.html



tussex@hotmail.com

Garbo sa...

Oj vilka tuffa klänningen! Helcoola! Klart jag vill vara med och tävla! Alla tre är jättefina, men jag föll för båda de orange klänningarna.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Nea sa...

Åh vad fina!! Jag vill vara med! :)
Klänning nummer 1 vill jag ha! :)
nealarsson86@hotmail.com

Systrarna M och jag sa...

Jättegulliga klänningar. Har en tjej på 1,5 år som skulle passa i den gröna... Jag håller tummarna..

forsbergmalin@hotmail.com

Ahlard sa...

Men oooh så underbara! Jag vill vara med. Stora favoriter är bägge orangea:) Men alla tre är bedårande.
/Johanna

johanna.ahlard@hotmail.com

kavatglas sa...

åh ljuvliga ting! jag vill vinna orangeklänning i stlk 2år
kavatglas@hotmail.com

Fia sa...

Åh så fina... Min lilla Nora skulle passa så bra i klänningen m hjärtan på... fast den gröna skulle ju passa henne superfint oxå. :)
fiapettersson@hotmail.com

Anonym sa...

jag är gärna med, skulle vilja ha den gröna. hoppas på tur!
malinmal@hotmail.com

Ylva sa...

Åhh vilka fina!! Älskar speciellt den längst till vänster på översta bilden. Supersöt!



mail: choklad@gmail.com

Jessica sa...

Min lilla tjej skulle vara jättefin i den lilla orangea klänningen med hjärtan! Passade även på att länka:
http://gronagrenen.blogspot.com/2011/02/bloggtavlingar.html

Anonym sa...

E-B säger....
Mitt lilla brunögda barnbarn skulle vara sååå fin i den oranga klänningen med hjärtan.
ave.49@hotmail.com

Ragnhild sa...

Är gärna med och tar en lott! Skulle välja den oranga längst till vänster på bilden högst upp. Håller tummarna!
ra.winback@gmail.com