cookies

torsdag 20 januari 2011

Beröm till butiken Havfa


Jag behövde en dopgåva till syskonbarnet. Spanade på en massa idéer och kom sen på att hon borde få en Rubens barn. Jag kikade in på deras hemsida och blev förälskad i baby Emma. Jag började leta efter nånstans att handla. ALLT var slut t om hos leverantören. Julen låg för nära dopet så det fanns ingen Emma att få tag i. Jag gav inte upp utan letade vidare och kom in på Hafva´s hemsida. Där fanns hon!

Köpte direkt och betalade in på en gång så jag inte skulle gå miste om Emma. Dagen efter trillade ett mail ner i inkorgen om att hon ändå hade hunnit ta slut. SKIT, tänkte jag. Jag meddelade Hafva att jag inte kunde vänta men innan jag hävde ordern så frågade jag om det fanns nån annan Rubens barn hemma. Snabbt som ögat kom ett svar från Åsa på Hafva att hon skulle kolla med leverantören om de hade Emma på gång och skicka henne direkt till mig så kunde vi spara tid på det sättet. Efter mkt engagemang från butiksinnehavaren så fick hon tag på Emma åt mig. HURRA, vad jag blev glad och förhoppningsvis kommer även flickan som fick dockan i gåva ha mkt mysigt och roligt med den.

Jag är så tacksam för din hjälp, Åsa. Det är inte så ofta man får så god service och stöter på butikspersonal med så stort engagemang så jag bara måste rekommendera er som läser min blogg att kika in på Hafvas hemsida för det är med glädje som man handlar av denna kvinna. Tusen tack för din hjälp.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är verkligen en helt fenomenal butik, jättefina saker och alltid toppenservice! Kul att även du upptäckt den!

Veronica sa...

Jag har också handlat på Hafva vid ett par tillfällen och kan intyga att det är en affär med kvalitetskläder och leksaker, har alltid blivit trevligt bemött av butiksägarinnan.