cookies

fredag 14 december 2007

Mina fina lucior


Så här ser mina tjejer ut när de lussar för mormor. Vi går ju inte på dagis så vi gör vårt eget firande istället. Det var bara den lilla tösen som gick med på att bära kronan...ett tag...

Den stora har nog fattat att det är den fulaste lussekronan i Sverige och vägrade därmed att ha den på sig. Jag förstår henne. Vem vill ha ljus som mer påminner om nån slags fallos än stearinljus? Jag har visst blandat ihop lucia med midsommar ;-)

PS för er som glömt bort tidigare inlägg så kan jag säga att luciakronan sydde jag i somras.

2 kommentarer:

rino sa...

jo, ljusen var aningen stora, men den är jättesöt ändå:-) Mkt finare än dom plastiga med tusen batterier!

BONGI sa...

Oj oj, vad jag skrattade åt din text!! Men kortet är jättegulligt!!! Vilka sötnosar!