cookies

onsdag 12 december 2007

Beställningar

Saker att vara glad för idag.
Jag har fått 4 beställningar. Julskyltningen som gick så där i söndags resulterade i 3 beställningar. Den andra har kommit via bloggen.
2 par virkade skor
1 muddkjol
1 tovad mössa vuxenstorlek

Mitt lilla paket (innehållande en förklädesklänning och muddbyxor stl. 56) som jag gav till en kompis för ett tag sen verkar passa i storlek. Lite stort är det men barn växer ju så det är ju ingen katastrof. Om ett par veckor kan hon garanterat ha kläderna. Efter nån vecka till är de för små....

Idag besökte jag min favvo butik som heter Butiken och hittade ett par asläckra danska stövlar som jag lade undan. Får bli julklapp från maken har jag bestämt. Får se om han går med på det. De var ganska dyra. Köpte en fin krans till ytterdörren. Ska piffa upp den med ett hjärta som jag också inhandlade på samma ställe. Här ska bli juligt!

Bocken måste ju kläs in i granris och få sin belysning!!! Hjälp, det är ju tredje advent snart och detta har ännu inte skett....Jag är glad ändå.

1 kommentar:

Bim sa...

Grattis med beställningar - KUL! Kul när det händer något ;)
Hoppas karln går med på julklappen! Ingen idé att ens försöka hitta fram till något tror jag, hm... Men, behöver en extern hårddisk till min laptop... rensa hårddisken där vore en mycket god gärning, ja... inte så dyrt numera med dem heller, så kanske?
Må så gott... värmländskan... kramis, Bim som hoppas hon kommer i närheten av symaskinen under helgen - önsketänkande? ;)

Bims Portal!/Sjöbackas blogg