cookies

tisdag 27 oktober 2015

Vill ni pyssla med mig?

Hur ser ni på att köra ett pysselrace igen? Inför jul och allt. Ni har väl jättemycket tid innan jul....
Ska vi inspirera varandra i julutmaning?
Pyssla, återbruka, sy med nytt eller gammalt -  men julinspirerat på ett eller annat sätt....

Behöver alltså inte endast vara julgrejer utan kan också vara avsett som julklapp.
Ta gärna det du redan har men köp nytt om du behöver eller vill. Det lägger inte jag mig i.

Vi länkar upp varje måndag fram till jul.
Är ni på?


10 kommentarer:

Lonelyfield sa...

Jaaaaaaa!! Vilken bra utmaning. Kommer jag få massa ideer till julklappar =) Hoppas att jag kan bidra med några också....

Tyg och otyg sa...

Låter bra! Jag gillar ju dina utmaningar, så jag hänger gärna på även denna gång. :)

lopplisa sa...

Jag är också med!! Så klart!

Trådanten sa...

Superkul, jag är med!

hennihenni sa...

Ja det vet du väl att jag är :) I mån av inspiration och tid!

Mellan skog och gård sa...

Låter kul! Hur ska man göra för att vara med?

Mellan skog och gård sa...

Låter kul! Hur ska man göra för att vara med?

Mellan skog och gård sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Klockarbarn sa...

Då kör vi på måndag redan för de som hinner med. Annars hakar ni bara på när ni vill.

Katarina sa...

Hejhopp jag hakar på nästa vecka!