cookies

lördag 7 maj 2011

Kolla in Missan på skeppet



Missan har varit på studiebesök på sjukhuset. Kolla in bilderna hos Hjärtekatten. Missan är lite större än de andra katterna i inlägget. Dottern blev extra glad när hon såg var Missan var någonstans. Hon ville nämligen behålla henne själv men insåg varför det var så bra attt Missan flyttade vidare. Roligt att kunna återkoppla så här så barnen fick se att katterna faktiskt har tagits emot av nån. Det är inte helt självklart för en 4,5 och 6 åring att förstå varför man ger bort till nån man inte känner. De frågar ofta vem som ska få katterna och det vet jag ju inte....

1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Hon är underbar lilla Missan! Var inne på hjärtekattens hemsida senast igår och såg missarna in action. Så himla fint gjort! Och jättekul att dina barn kunde få återkopplingen också, och kunde glädjas åt det!

Tack och tusen tack för att du tänkte på mig ang. lakanen. Nu har jag fått hjälp från en annan bloggerska så jag börjar där, jag tror att det kommer att räcka till min lilla matta, men vill verkligen tacka så hemskt mycket ändå!!!