cookies

måndag 19 september 2011

Påslakanutmaning redovisningsdag

Här kommer lite fler alster producerat av flitiga deltagare. Kika och inspireras. Deltagarlistan hittar ni till höger omni vill besöka bloggarna.

Lilla paradiset har gjort en bärsele

 Hannas hörna har gjort ett klätt hjärta.

 En undersköterskas bekännelser har gjort en mus och använt lakanet till öronen.

Lilla kattens har gjort dregglis

Made by Spunk har gjort en sittdyna

Lycka till med arbetet och låt kreativiteten flöda!
(mest en pepp till oss som behöver det)

5 kommentarer:

HH JaJa! sa...

Imponerande och inspirerande! Själv har jag precis lagt upp ett nytt inlägg på min blogg. Var det så här man skulle uppmärksamma dig på det?

Klockarbarn sa...

HH JaJa: precis, det går bra att lämna en kommentar var som helst i min blog så samlar jag ihop bilderna.
Tack.

Liten Lucky sa...

ojojooj, jag har fortfarande bara klippt ut lite, maste sätta fart!!! Fina saker ni gjort!

Kajsa/Spenatmamman sa...

Nu har jag också bloggat :) http://minapyssel.wordpress.com/2011/09/20/en-kjol/

Bra med lite inspiration, i mitt huvud står det rätt still på den fronten :)

HH JaJa! sa...

Och jag fortsätter att producera! :) http://hhjaja.blogspot.com/2011/09/paslakansutmaningen-del-3-randerna-gar.html