cookies

lördag 17 september 2011

Dags för PR igen

Nu är det dags att göra ett upprop igen. "handla för livet" har inbringat 1900 kr och mer har blivit sålt men inte kommit in i räkneverket ännu.Nu efterfrågar jag givmilda donerare igen. Finns det nån som gjort nåt ni är nöjda med men som bara ligger i hyllorna till ingen nytta. Gärna vuxengrejer också.
Själv hade jag ett gäng grejer här hemma men orkade inte fota och lägga upp det i bloggen. Istället tog jag med sakerna till jobbet och inbringade  600 kr till insamlingen. Barngrejer köpte ingen men mina stickade sjalar och halvvantar gick åt allihop. Bra eftersom jag inte kunde använda sakerna själv och i mina hyllor och lådor svämmar det över.

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Jag ska kika vad jag har hemma som legat länge och kan säljas där istället.
Har även tänkt att jag ska ge några av sakerna från påslakansutmaningen, sen när den är klar.