cookies

söndag 30 augusti 2009

Tävling avgjord.


Jag ville ju ha tips om hur jag ska förvara alla projekt som jag har pågående i vardagsrummet.
Det var flera som hade bra tips och jag fastnade för någon typ av golvstående förvaring med lock som har tyg invändigt så att garnen inte fastar i rotting eller liknande. Direkta tips blev det inte så många men flera tipsade om just det jag skrivit här ovan. Det var fyra som jag gillade extra mkt och dessa tips är från:
6-barns mammans
Y
Mirrezz
Anna-snoddas

Det blev lottning där 6 barns mamman drogs fram. Grattis till dig. Nu återstår att tipsa mig om vad du skulle vilja ha. Kom med flera alternativ så får vi se vad jag överraskar dig med. Tyger, färdiga alster gjorda av mig eller vad du kommer på.

2 kommentarer:

6-barns mamma sa...

Oj! Vad glad och överraskad jag blev, vad jag önskar mig.... !
Jag har ju en tjej på 7 år och en tjej på 3½ år, kanske en mössa till någon av dom? Eller någon överraskning till den lilla som bor i min mage och kommer i mitten av november? Är öppen för allt, o spännande att inte veta vad det blir.

Anna-Snoddas sa...

Kul att du gillade mitt tips! :) Grattis till 6-barns mamma!