cookies

torsdag 29 januari 2009

Kaniner, kaniner, kaniner

Jag har tittat och gillat men undrat vad jag ska ha detta tyg till. Nej, inget självklart i alla fall och tyg har jag ju i massor. Nej, jag väntar tills det blir REA, tänkte jag och finns det kvar då så köper jag kom jag fram till innan jul.

Idag var jag inne på Åhlens efter att jag läst på några bloggar att det var REA. Kanske då också i Jönköping. Så jag gick dit efter jobbet och visst det fanns det tyg kvar och på halva REApriset dessutom. Jag betalade 49.50 kr för 2 meter. Skulle ha köpt mer.

Kanske får gå dit imorgon igen och köpa det som fanns kvar på rullen.

2 kommentarer:

Stickglada Mormor! sa...

Kanongulligt!! Ska in till stan på lördag och då blir det Åhlens för ett span och, förhoppningsvis, ett inköp!!
//Asta

Kaja sa...

Jättesött. Stod också och fingrade på det för ett tag sedan, men det blev inget... Men, fint är det!