cookies

söndag 13 februari 2011

Nu är allt utlottat och klart!!! Här ser ni vinnarna!!



Det har varit ett stort intresse för mina utlottnignar så jag väljer att lotta ut alla klänningarna.

Så här blev det när slumpgeneratorn fick välja:


Vinnaren av mössan:

Sandra Linder sa...
En sån vill jag vinna till någon av min tre troll


Vinnaren av sjalen:

Y sa...
en sån där skulle förstås sitta finfint!


Vinnaren av grön klänning:

Carola L sa...
Jag skulle vilja vinna den gröna :-) och jag har länkat: http://mammamuh.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-i-februari-1.html


Vinnaren av orange nr 1 till vänster:

Ylva sa...
Åhh vilka fina!! Älskar speciellt den längst till vänster på översta bilden. Supersöt!


Vinnaren av orange i mitten:

tusse sa...
Jag är jättegärna med! Tyckte alla var fina men fastnade lite mer för den orange i mitten på första bilden! Men om jag skulle vinna skulle deet inte spela ngn rol!http://tussexx.blogg.se/2011/february/klanningar-132.html



Grattis till er alla och hoppas nu att ni har användning för grejerna.

Kram till er alla.

3 kommentarer:

Carola L sa...

OJ, vad roligt att jag vann!

tusse sa...

Vann jag? :)

tusse sa...

Jag fick hem klänningen idag och kan bara säga att den är super fin verkligen! :) tack så mycket! :)