cookies

söndag 13 februari 2011

Lite nytt och beställt



En av fröknarna på dagis ville ha likadana mössor som min barn har så det ska hon få.
Mönster: Finns inget, klippt på frihand.

Sen ville jag själv ha ett par nya vantar eftersom jag slitit ut mina. Dessa har jag virkat men det ska jag inte göra mer eftersom det blåser igenom dessa mer än vad det gör när dom är stickade. En annan sak är att det är mycket jobbigare att virka för mina händer och axlar än vad det är att sticka. Nä, stickat får det bli.
Mönster: Eget hittepåmönster, blev rätt bra faktiskt
Garn: Viking superwash ullgarn

2 kommentarer:

myhannas sa...

Du ska lägga upp vinnaren av denna tävlingen idag va? :-) :
http://klockarbarn.blogspot.com/2011/01/okej-da-firar-vi.html
*Så ivrig för att se om det var jag som vann!!*

Klockarbarn sa...

Stämmer. Det blir lite senare idag. Jag har lite lunch att göra och städning, sen så....
/klockarbarn