cookies

onsdag 5 oktober 2011

Handla för livet har fått in 3200kr

Afrikas barn har fått dryga 3200kr av er som bidragit till bloggens försäljning - både köpare och säljare.
Bra jobbat!
Nu har Rosa bandet dragit igång sina insamlingar och jag står i valet och kvalet hur jag ska göra i denna fråga. Tanken var att kunna skifta fokus i "handla för livet" och ändra vem som ska få pengarna. Nu har jag bestämt mig för att det finns så många insamlingsmöjligheter för Rosa bandet änså så jag fortsätter att samla in ett tag till för Afrikas horn. Deras lidande är stort. Det är viktiga insamlingar båda två men jag hänvisar denna gång till "husmorsskolans" insamlingsidé istället om du vill bidra till just Rosa bandet.

Är det fortfarande så att nån vill bidra med nåt att sälja i shopen så maila mig.

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Det tycker jag var ett jättebra val! :-)

Jag har lite mer saker att skänka. Mailar dig ikväll. //Petra

Anna Johansson sa...

Kul att det blivit så pass mycket pengar nu. Bra val att fortsätta ett tag till att samla till Afrikas horn. Jag har nog ett par saker till att skänka, jag hör av mig om några dagar när jag hunnit få mer ordning på mina sygrejer (har just flyttat till ny lägenhet)

Klockarbarn sa...

Tack, vad gulliga ni är.