cookies

måndag 30 juni 2008

Öööhh

Trööött. Har varit på F&S kurs hela helgen. Från fredagmorgon till sen söndageftermiddag. Herregud var intensivt det är på dessa utbildningar. Träningsvärk och fullproppat huvud är resultatet. Förhoppningen är att det ska bli nåt vettigt av sörjan i skallen till slut.

Jag har inte sytt eller stickat det minsta och kommer inte att orka det heller på några dagar. Den senaste tunikan ska bara sys ihop men det får bli senare.

Måste i säng tidigt idag. Först nu får jag sätta mig ner. Barnen har inte somnat än men pappan sjunger för dem så snart så.
Återkommer så snart energin och lusten har infunnit sig igen..............................

1 kommentar:

antfarm sa...

Tack, å tack, å tack å tack.......

Vad snällt av dig att skicka det fina garnet. I min smak var det ännu finare än det jag köpte för i det färgbadet var färgerna ljusare än i den här härvan.

Det ska bli något riktigt fint!