cookies

onsdag 15 februari 2012

Släpper inte cykeltemat ännu

Svaret på hur många cyklar man kan ha har väl inte riktigt besvarats. Rekommendationerna har varit i alla fall en var. I vår familj ser det ut så här:mannen: 5 st
frun: 2 st + en ärvd som jag inte vill kasta.
barn 1: 1st
barn 2: 1 st
+ en urvuxen som vi ska sälja.
Totalt: 11 cyklar
Nåt är allvarligt fel.
För att fortsätta på temat så har jag sytt ett "svettband" eller svettskydd till cykeln för att inte få massa svett på den som skadar cykeln på sikt. Den är inte till mig för så mkt varken svettas jag eller cyklar jag. Men mannen gör det. Bilden visar min cykel med skyddet på. Fin miljö att sitta på trainern och cykla. Titta på betongväggen och tvätten samtidigt. Skoj på hoj!!! :-/

Nyttosömnad? I alla fall önskad av maken och det är inte ofta han får nåt sytt.

Sweat protector for the bike. Need or no need? My husband thinks he need one so i made it for him.

Inga kommentarer: