cookies

lördag 18 februari 2012

Loppisfynd idag

Jag fick nästan lyckohicka när jag såg en liten kartong med skridskor som jag hade när jag var barn. Kolla vad de är söta med sina dubbla skenor och remmar att fästa på skorna. Orginalkartongen är kvar men det saknas en rem tyvärr. Underbara.
Jag köpte några secondhand tröjor som ska göras om som jag vill ha dom. Får återkomma med det när det är gjort.

Jag fyndade lite i de vanliga affärerna också som en ny vinterjacka till mig och en skidjacka till stora tjejen 450 kr tillsammans. Inte illa. Sportaffären hade halva reapriset så jag passade på att handla för nästa år. Ett par stickade tröjor fick följa med också. Jag handlar mycket sällan kläder men då och då slår jag till rejält.

 Medan jag var och shoppade så slipade maken och barnen trappräcket. De hade kommit långt med målningen också när jag kom hem. Ska väl bli fint vad det lider, vettja.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej jessica fanns det fler sådan skridskor? Var?mvh Emelie

Klockarbarn sa...

Nej, det fanns bara detta par. Behöver lilleman ett par?
Det lila tyget till onepiece är restat och jag vet inte när det kommer hem igen men jag håller utkik. Jag har köpt ett schysst knallblått om du vill ha. Kan du inte maila mig så jag kan skicka bilder på tygerna?

Anonym sa...

ja lilleman vill ha ett par =) jag mailar..... Em