cookies

fredag 10 augusti 2007

Nästan ett år sedan


Ett år går fort. Denna bild är nästan ett år gammalt. Bara någon/några dagar innan Hanna föddes. Stön, pust och stånk...varmt var det och det blev till slut "bara" 17 dagars övertid (första barnet väntade 22 dagar med att komma ut). Jag kommer ihåg att jag bad min man att ta kort på mig i soffan för att magen låg mot soffdynan när jag satt som jag brukar göra men just när fotot togs fick jag rätta till mig för att hela magen skulle synas. Ser lite sprickfärdig ut....

2 kommentarer:

Byian sa...

Vad kul, sådär hade jag det också för ett år sedan. Hon kom ut den 12:e!

Jag minns framförallt värmen och de svullna vaderna ;-)

Anonym sa...

Min lilla är snart 5 månader men vad snabbt man glömmer hur man såg ut :) Fast jag hade tur.. min första och jag gick bara över 2 dagar. En evig väntan.