cookies

tisdag 28 augusti 2007

Håller tummarna...

Okej, nu har jag fått tillbaka datorn efter att ha fått en ny hårddisk insatt. Snabb service hos Svenska dator AB i Jönköping, tack för det.

Man märker efter hand vilka program man saknar. Skulle betala räkningar men alla bankuppgifter är ju borta så det var till att gå till banken och be om nya så att internetbanken funkar på nytt. Blev ju givetvis fel efter att jag besökt bankkontoret så det funkar i alla fall inte (det måste vara jag som är otydlig för det händer varje gång att nåt blir fel).

Hur som helst så ska datorn nu funka fint så jag återkommer senare med bilder på lite smått som jag suttit och virkat. Pysslandet är lite lågprioriterat just nu eftersom jag MÅSTE bli klar med mitt spinningpass eftersom terminen redan har startat och för att ett nytt pass varje termin är ett krav.
Hej svejs från ett gladare klockarbarn

1 kommentar:

Gekko sa...

Välkommen tillbaka till sajbervärlden!