cookies

måndag 4 juni 2007

Tomt på nyheter här på bloggen

Min pysselvilja har inte mattats av. Det är tiden som inte räcker och det känner väl de flesta av nu när vädret har varit fin och barnen vill vara ute. Maken har jobbat mycket och sent så när han kommit hem har jag inte haft ork att sy. Har ändå några projekt på gång som ligger och som sakta tas omhand lite i taget.
  • Ännu en förklädesklänning i ordets rätta bemärkelse
  • Ännu en tunika
  • Ett par vantar under utarbetning (jag repar upp hela tiden, det blir inte som jag vill)
  • En omarbetad solhatt
  • Ett par byxor

2 kommentarer:

Lina sa...

Oj vad man känner igen sig! Det riktigt kryper i kroppen när man inte hinner sy...det verkar vara så för de flesta just nu!

Anonym sa...

Otroligt skönt att hitta en till som gjort inlägg. Lusten finns men vart försvann tid och ork.
Men allt går i vågor. För dig och för mig. Lycka till.