cookies

torsdag 7 juni 2007

Entré bilderna & nationaldag - inget pyssel




Igår firade vi Sveriges nationaldag på Visingsö. Hela tjocka släkten åkte remmalag. Tur med vädret hade vi också. När remmalags turen var över så hade vi picknick i det gröna gräset. Hur härligt som helst. Något som jag inte fattar är hur trötta vi blev i min lilla familj. Barnen slocknade vid 18.00 på kvällen och jag själv somnade i soffan med den lilla i famnen kl. 18.30 och satt där och sov tills det var dags för "Lost". Tittade på det och sov som en gris hela natten (ja, om man bortser från det nattliga passandet på bebben).

Här är lite utlovade bilder på mina stenar vid entrén också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vi var oxå helt slut igår eftermiddag, kom hem vid 18-tiden.. Det varma vädret o solen som vi inte riktigt vant oss vid gjorde oss väldigt trötta tror jag. Kände som vi hade legat på beachen hela dagen...

T