cookies

lördag 31 december 2016

Gott nytt återbruksår!

Jag hoppas på att hitta mer lust att återbruka. Framför allt göra om kläder.
Har köpte några secondhand plagg som jag vill ändra på lite.

Har under ett år eller mer haft syjuntor med några kvinnor som är olika långt i sin sömnad. Vi har jättetrevligt och det är roligt att se deras utveckling och den där nyfunna kärleken till hantverket.

Den glädjen jag hade för ca 7-8 år sen. Själv har jag stagnerat lite i min sömnad. Kanske dags att ta sig an en utmaning. Vi får se vad 2017 ger.

Gott nytt år på er alla!!!

2 kommentarer:

Tyg och otyg sa...

Gott nytt år! Kul med sysällskap. Jag upplever själv att jag fått en nytändning i mitt stickande sedan jag hittade mitt stickcafégäng för ett par år sedan, hoppas att din syjunta också kan bidra med ny inspiration vad det lider.

Återbruk av Åsa.Li sa...

God fortsättning! Vill varmt rekomendera värdens bästa kurs jag gick i somras. Den handlar om att återbruka kläder. Blir super glad bara jag tänker på denna fantastiska kurs.http://eskilstunafolkhogskola.nu/sommarkurser/redesign-av-klader/