cookies

söndag 24 mars 2013

uoaaaa snart dags

Jag börjar bli nervös. Det är snart dags för snickarna att komma och bygga om köket. Det är en stor kostnad så det vore kul om det blir riktigt bra. Jag är aldrig nöjd när vi bygger och renoverar själva. Man kan undra varför. Men vi ska inte gå in i nån djup psykosanalys här. Jag ser fram mot nytt kök i alla fall.

Nya tyginköp och tyg till underkläder är inhandlat. Jag har världens möjlighet att köpa snygga underkläder varje dag  (jobbar delvis med det) men varför köpa om man kan göra? Det blir inte mycket billigare men roligare kanske. Om man vågar ge sig på att sy en bh borde man väl också börja våga sy kläder till sig själv?


 Jag har aldrig visat hur min filt ser ut efter jag satt ihop rutorna.  Rutorna förskjuts med den här typen av sammanfogning.  Mig stör det inte men om du är av en annan uppfattning så bör du inte välja att virka ihop rutorna med denna teknik.

2 kommentarer:

himlaverket sa...

Fast det blev ju jättefina med lite mer färg emellan liksom // superläckert! Kram Ulla

Anna sa...

Jag tycker att filten blev ännu härligare på ditt vis!