cookies

tisdag 14 juni 2011

Trädgården att skämmas för

Rhodendenron 2 st jättar växer i slänten. Det är snart dags att slå gräset också. Svårt att se hur stora de är men jämför med huset på nästa bild.





Här ser ni landet som gud glömde. Ett riktigt skämsland. Det växer lite annat än gräs i det även om det är väldigt svårt att se. Det här landet ska bort och det ska bli grus här istället. Bättre med krukor eller nåt istället för det ni inte ser är en stor björk och en stor rönn som fäller alla blad och frön rätt ner i landet och det växer gärna där. Jätte jätte jätte fult.







Tur att det växer lite godsaker i trädgården mitt i allt pinsamt. Jag undrar när trädgårdsintresset ska dyka upp. I våras ville jag ha ett växthus. Som tur var kom jag på bättre tankar. Ni förstår nog efter detta inlägget vad jag menar.




I hate my garden. I have no inspiration at all to do something about it. At least we can pick the berries.

2 kommentarer:

Linda sa...

Har man ingen trädgård så gnäller man över det och när man sen har en är det enda som växer och frodas ogräset. Iaf här är det så. :-D

Tack för "min" hjärtekatt (Sirius)!

Hello sa...

Så där har vi det också! Jag vill bara ha en skön fin trädgård att njuta i. Inte behöva planera, gräva och plantera den...