cookies

söndag 27 december 2009

Glädje kan vara en ukulele

Den bästa julklappen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det gapflappet! det behövdes verkligen just nu.
kram till dig och Hanna och alla andra med för dendelen
nett mfl

magdalena sa...

Åh vad hon är duktig, det var ju så coolt. Ha det gott kram Grannen

Anonym sa...

Bäbi godbaj!!! Underbart!!!
Tesen

Emma sa...

Jag förstår att de va den bästa klappen.. Min brorsdotter (3,5 år) brukar komma till mig och säga: Emma, ska du inte spela gitajjen!?
Saken är den att min dyra gitarr (som jag förövrigt sparade ihop till genom att klippa gräs...) ville jag inte att lilltejjen skulle spela på. Så jag köpte en sån ROSA ukelele (fast jag satte lite stjärnor på den..), jag kan ju säga att de är musik här så fort fröken kommer på besök. Fast då blir de med en massa keyboard och marakasäpplen också.. ibland även blockflöjt.. den är mindre kul.

Vill du "utveckla" dina barns musikintresse? Då är ju marackas att rekomendera, de finns jättefina "frukter" och annat kul :)

Hoppas dina döttrar tycker att de är roligt!
/Emma