cookies

måndag 27 juli 2009

Vinnare av tossor - Grattis


Det är lätt att känna sig generös när så många vill vinna tossor. Jag är inget fan av att man måste länka till tävlingen för att få vara med så det har man inte behövt här. Jag har använt mig av slumpningsverktyg för att spara tid. Min första siffra var 8 ..... dvs "Rino".

Sen tyckte jag det gick lite väl fort att dra vinnare så jag tog ut en siffra till och då blev det "mammaAnna". Så nu får Rino välja först och mammaAnna välja efter Rino.


Rino: välj färg och maila mig din adress.

MammaAnna: Du får välja efter Rino så jag hör av mig igen till dig. Din adress vore bra att ha...maila mig.


klockarbarn(snabela)hotmail.com

1 kommentar:

MammaAnna sa...

Men OJ *hurra* såg det inte förrens idag ;-) vad roligt!! Blev helt till mig!!