cookies

onsdag 29 juli 2009

Kreativ kaos?

Ett hörn i syrummet (som är i garderobstorlek). Vaxdukar i huller om buller.

Ena ändan av sybordet - otrolig röra.... jag visar medvetet inte alla hörn (skämmigt).

I vardagsrummet ligger garner och pågående/vilande projekt om vartannat. Det liksom växer.....
.....inte bara i soffan och på golvet utan även på högtalaren och tvbordet vid ljusstaken. Högen bredvid pilatesbollen är en stor hög med mönster. Alla garner brukar ligga i tvbänken med de har på nåt mystiskt vis. Nu ska jag överaska min man som är ute och motionerar med att städa upp i röran. Behöver jag nämna att sovrummet är fyllt med stryktvätt (tar aldrig slut - kommer bara mer och mer hur mkt jag än stryker) och att bägge hallarna svämmar över av kläder och skor. Gahhhh!!!!

5 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Skönt att se att det inte bara är jag som har "högar" med grejer överallt./Åsa

od Andulky sa...

Skönt att se att vi är flera ;-)!

Shamu sa...

Det er sånn det skal se ut. Ett rotete rom viser til en kreativ hjerne. nemlig. :-)

Hello sa...

Ja, ensam är du inte! Skönt att få se att även andra har det som vi när vi har det som vi har det. Vi ska ha gäster på fredag. Tur, då blir det lite ordning igen!

á Yeliqa sa...

Åh vad jag skulle känna mig hemma hos dig:) Jag har det precis likadant :)