cookies

onsdag 18 mars 2009

Jag känner sig så snygg!!! (bjuder på ett skratt)


Läs varför nedan.

Jag var på köpcentrat med min familj och fick för mig att "snabbt" gå in i underklädesbutiken och införskaffa mig 2 bh:ar medan mannen lekte med barnen vid inomhusrutchkanan. Men se...barnen ville ju hellre följa med mamman. Så pappan fick lov att gå dit också.

Jag letade fram ett par bh och gick ensam in i provhytten. Snabbt kom den lilla tjejen efter. Jag klädde av mig på överkroppen som sig bör när man ska prova och Hanna ser lycklig ut och skriker ut i hela butiken:
- PAPPA, E-VIIA (syrran heter ju Elvira)... MAMMAS TUTTAR HÄNGER NER....
Då rusar den stora tjejen in och utbrister samma sak om och om igen och så skrattar dom förtjust.
Jag har sällan känt mig snyggare......

Det brukar ju vara vanligt med bildbevis på bloggar men denna gången avstår jag och tror att ni gärna gör det också. Ha ha ha

7 kommentarer:

Jes sa...

Har inte skrattat så på länge, tårarna bara rinner..... Gud va kul och det bästa att det inte hände mig tror inte jag hade tyck de va lika roligt då :) Barn är ju för härliga och lite FÖR sannings enliga i bland. Härliga bilder på flickorna

OttoPippi sa...

SKITUNGAR!!!! :-) :-) :-) Då är det i alla fall inte bara jag som har "små ögon" :-) :-)

Doris_Assar sa...

:-D :-D :-D

Lilla NovaK sa...

Hahaha.... Stackars mamma! Du skulle väst tillbaka att det var minsann deras fel... =)

Ungar är för härliga!

Y sa...

askul!

på nåt sätt känns det bra att jag bara fått höra att jag har "långa" bröst :-)

Sica sa...

Minns att min kusin berättade en liknande historia.
Dottern bara gapade när min kusin tog av sig en bh för att byta till en annan, -Hur gjorde du? utbrister dottern till slut med förundran.
"Först var dom korta, sen blev dom långa och nu är dom korta igen!"

Barn är underbara!

Krumitott sa...

Haha, så underbart kul! :D (fast inte för dig kanske). Vilken kommentar!