cookies

fredag 19 september 2008

Nya takter nu!

Jag lämnar ut mitt kära tunikamänster till höger och vänster och ljuger inte om jag har skickat ut 30 mönster!!!

Om jag skulle ha tagit betalt en tjuga för varje mönster så skulle det bli en slant. Inte så mkt att jag skulle bli gladare än jag redan är MEN om pengarna hade satts in på Barncancerfonden eller SOS barnbyar skulle nån annan bli mkt gladare. Så härefter önskar jag att ni som vill ha mönstret eller redan äger ett exemplar skulle kunna tänka er att donera en tia eller två till nån av dessa mottagare.

7 kommentarer:

fante sa...

Vilken fin tunika och vilken fin idé :-)

mustafa sa...

mission accomplished: pengar är insatta till barncancerfonden.

superbra idé!

mamma i nord sa...

For en nydelig Tunika, og du den ideen var jo bare super.
Skal sannelig overføre noen kroner :-)

Carolina sa...

Vilken bra idé. Sätte rin pengar så fort jag är uppkopplad mot banken nästa gång ;)

DORIS DAISY sa...

Bra idé och snyggaste tunikan!

Skaparstigen sa...

Så bra du är! Både på att göra mönster och på välgörenhetsidéer!

Anonym sa...

Åh, vilken fin tunika! vilken storlek har ditt mönster? Jag skulle jättegärna vilja ha det om det passar. Och jag skänker gärna en slant till någon av organisationerna du nämnde. Min e-postadress är stromsfors(snabela)telia.com