cookies

söndag 25 maj 2008

Utmanad av Naima

Jag har blivit utmanad av Naima´s. Bäst att anta den då.

3 namn jag går under: Jessica, mamma, jessa.

3 saker som skrämmer mig: Miljö/klimathotet, människor som våldför sig på barn (väldigt otäckt), att barnen eller maken skulle skada sig allvarligt.

3 saker som jag har på mig: långbyxor är min melodi fast jag gärna oftare skulle ha kjol så trivs jag inte lika bra i det, långärmad trikåtröja är praktiskt och välsittande (skjortor & blusar är inte gjorda för tjejer med stora tuttar och midja verkar det. Absolut inte om man dessutom har lite grova axlar också). Gärna bekväma OCH snygga skor (fast inte inomhus då).

3 sanningar: Jag är en långsint dj-vul. Jag är lat och bekväm. Jag tycker att "äga" mycket saker kväver mig. Prylar är alltså inte min grej.

3 saker jag verkligen vill ha: Högre lön (inte för att köpa grejer men att få mer ledig tid. Glädje och harmoni.

3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Tilde textil, Majthjo, Dödergök

1 kommentar:

Ceci sa...

Ojdå, du hade visst redan blivit utmanad =) Tack så hemskt mycket för mönstret, bara hör av dig om det är något du vill ha från mig! Kul med lite byten!