cookies

fredag 14 september 2007

Jag är en sån där "jobbig" person...

Vissa saker lockar fram den där "man ska göra RÄTT" -känslan annars kan det gå snett, jag kan dö eller drabbas av nån elakartad sjukdom, olycka eller nåt?

Jag ska till att skicka iväg mitt hemliga paket till min vän och när jag står och packar slår det mig...undra om värdet i paketet ska vara 100-150 inkl porto eller är det exkl. porto. Jag vill ju göra rätt så jag mailar stackars Ulrika på "stickamera" (arrangören för hemlisbytena). Det är andra gången hon får förvirrade mail från mig ang "Hemlis2". Det förra handlade om hur många paket man ska skicka, för i mitt förvirrade tillstånd fick jag det till att det var 4 mån istället för 3. Alltså 4 paket då, men nej, det var inte helt rätt uppfattat. Minst tre ska det vara (men man får gärna skicka fler om man vill det). Ja, ni fattar ju själva vilken jobbig människa jag kan vara. Jag blir så trött..........................................

Inga kommentarer: