cookies

lördag 6 juni 2009

Home alone - nästan

För första gången sen vi fick barn har min man fått möjligheten att åka bort över helgen utan familj. Skönt för honom. Det är han mer än värd. Vi andra ska iväg på dop idag. Lite trist bara att jag har blivit förkyld i veckan och med en liten kulme precis när han farit iväg men men, det går ändå. Jag har febergräns idag (ni vet hur man känner sig då) och INGEN röst. Alla mina förkylningar och halsont slutar numera med att min röst försvinner och det skaver långt ner i luftrören. Det har inte varit så förut så jag funderar på om det är baksidan av att ha opererat bort halsmandlarna. Får ju iof inga halsflusser längre. Bra eller bra?
Jag har sytt ett linne (det är baksidan ni ser på linnet) till dopbarnets rutiga byxor som jag gjorde för ett tag sen. Dessutom har det blivit 2 par tossor till.
Tur att man inte behöver röst för att blogga men jag undrar hur jag ska sälja skor och inlägg på jobbet på måndag. Jag får väl nicka och peka till kunderna och strunta i att svara i tfn. Krax. Har jag tur så har rösten hunnit tillbaka tills dess.

Hittade en skön stol för 35 kr i second hand affären häromdagen samt lite sköna tyger som just nu ligger i tvättmaskinen.
Ha en trevlig nationaldag mina vänner!!!

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Snyggt linne! Supertuff stol! Vilket fynd!!

mamma i nord sa...

Så flotte klær, og strikka skoene dine er så fine.

Den stolen du har kjøpt minner meg om min bestemor. Hun hadde flere slike, men ikke så høy rygg på.
Lurer på hvor de er nå ?