cookies

måndag 2 januari 2012

Jag syr lite grann, pysslar lite, klipper och klistrar

Jag har däremot ingen lust att fota och lägga upp det på bloggen. Det är så svårt att få bra bilder på vintern. Jag har varit och är i en pysselsvacka. Hoppas ni orkar vänta på nya inlägg lite längre fram. Mina händer har gjort mig nedstämd men jag hoppas att det ger med sig snart. Lite bättre har det blivit men det är knöligt med finmotoriken. Nu villjag bara ta tag i barnens rum och göra det lite mer lekvänligt och ombonat. Ska bli kul. Dottern har beställt en sån här kjol. Ska ta tag i det snart.

4 kommentarer:

jejja79 sa...

klart vi väntar.... och det med spänning =) Hoppas att du kommer tillbaka snart......

Anna-Karin sa...

Har läst din barnrumsföljetong. Att ha lite högre sängar med förvaring under tror jag är tricket. Har sett sängar stående på köksskåp, malmbyrer eller expiditbokhyllor (ofta med ditsatt bakstycke. Bakre delen på sängen vilar ofta på läkt.


Har ett par vänner som packar undan viss del av leksakerna ett tag och sen byter mot de som varit framme. blir nästa som nya leksaker när bytet sker.

Klockarbarn sa...

Anna_Karin:
Det låter som en bra idé. Tack

Jes sa...

Klart vi finns här när du hittar ok :)