cookies

söndag 22 februari 2009

Roligt i sjukstugan


Härom dagen beställde min syrra ett par punkbrallor till. Jag sydde dom innan jag drog till jobbet och dagis.
Idag är jag sjuk och tycker väldigt synd om mig själv. Feber, hosta, snorig, och ont i kroppen. Kan man ha roligare?

Igår fick jag sytt en del men jag bryr mig inte om att blogga om vissa skapelser som 2 necessärer och en dreggellapp. Idag orkar jag inget. Maken jobbar och som tur är leker ungarna kanonbra med varandra och vill inte åka nånstans. Lyllo mig.

I vår får jag glädjas åt att pengakistan ökar på lite. Hör ju inte till vanligheten direkt och är ett behövligt tillskott eftersom vi i januarimånad fick köpa både kyl och frys samt laga bilen. Man vet ju att vitvaror blir gamla men det passar i alla fall aldrig när de går sönder. Vi behövde egentligen bara kylskåp men då kan man lika gärna köpa frysen också.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Tuffa byxor! Krya på dig!

Lilla NovaK sa...

Så coola byxor!! Hoppas att du mår bättre snart!!