cookies

fredag 19 december 2008

Julswap


Idag fick jag ett paket levererat personligen till min brevlåda. Min bytarkompis i syswapar mammorna hade tydligen vägarna förbi. Paketet innehöll 2 kjolar till barnen (ganska stora så den största passar mig, se bild, att magen visas lite väl mycket bjuder jag p så här i juletid hi hi). Jag tror att jag kommer att minska kjolarna i storlek så att de passar barnen nu. Det fanns en uppmuntran till att sy om ifall det var nödvändigt i brevet. Jag passar inte i kjol så så får det bli. Mycket söta är de i alla fall så jag vill inte vänta tills barnen växer i dom.

Paketet innehöll också ett urfint skogstyg och härliga garner köpta i den garnaffär jag själv handlar....hm. Mystiskt.

En chokladkaka och ett litet julpaktet till Klockarbarnen. Jättefint paket och vi är mycket nöjda. Det lilla paketet får vänta till julafton.

Jag har inte en susning vem som kan ha skickat paketet och inte blir jag hjälpt av luskande på bloggarna heller. Jag gissade först på Fnix men det kändes inte helt rätt och sen såg jag att hon redan hade gett bort ett paket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha!!!
Ja, du skrev ju att dina döttrar var stora i storlekarna eller något i den stilen... Jag har ju ingen aning om storlekar på barn i den åldern, så jag gick in på en klädfirmas hemsida och kollade måtten där, men jag måste ha tagit i rätt så bra ändå...
Hur som helst så är det lite skumt att du inte vet vem jag är - förvisso har jag varit urdålig på att lägga ut ledtrådar på min blogg den här gången, men du borde kunna gissa ändå tycker jag... Jag tog bara en fem minuters promenad från mitt jobb i fredags - och så var jag framme vid din brevlåda!

Klockarbarn sa...

Jag vet ju att det finns en person som letar tyger på samma ställe som jag som heter Helena tror jag. Sen har jag inte känt till att du bloggar eller att du deltar i syswapar mammorna. jag är rätt ny i den swapgruppen. Jag gick tillbaka till min gästbok för där vet jag att jag fått en hälsning från en som jobbar här uppr på berget och se där. Helena Knutsson. Jag kopplar inte ditt namn till nån blogg däremot. Det står Hägersten i bloggen. Nej, jag vet inte . Nu svamlar jag bara.

Anonym sa...

Förklaringen är att det finns två kan själv, den på sticka meras hemsida är inte samma som den som är med i syswaparna...
Men visst är det jag, Helena, som har lämnat till dig! Min blogg finns på kansjalv.bloggagratis.se!

mustafa sa...

shit, du har ju rutor på magen!