cookies

onsdag 25 april 2007

Byteshandel = kul & spännande

Gud så roligt med byteshandel!! Inte har man en susning om vem man har att göra med. Vi känner inte varandra utan har enbart kontakt via bloggarna. Det tycker jag är jättehäftigt.
All denna trafik av mail innan uppgörelsen är klar (vad man ska byta med varandra) och kommunikationen under arbetes gång. Jättespännande. Nu har jag fått min dyna av Att sy en Gecko och jag är helnöjd. Nu återstår bara att se om hon blir nöjd med mitt bidrag och om den kommer att passa. Jag ska snart plocka fram min Tripp trapp stol (modell äldre) och låta dottern provsitta sin fina dyna. Jag fick också den stuvbit vaxduk som blev över så att jag så småningom kan sy en matchande haklapp. Snällt!

2 kommentarer:

Gekko sa...

Testade snygga tunikan på en sur tjej i morse (hon var inte sur pga tunikan:-))
Jättesöt på! Och storleken är bra, hon kan ha den nu och ett bra tag fråmåt ser det ut som, perfekt!
Nu skall jag bara fixa knappar innan jag tar en bild. Tack för byteshandeln!

Klockarbarn sa...

åh, vad bra.